do 14 maart 2024
10:00 uur - 11:00 uur
Webinar - Ontvang de online link een dag van tevoren
De beleving van jouw klant gedurende de customer journey is sterk bepalend voor het slagen van de engagement. De verwachting van de klant moet voortdurend worden overtroffen tijdens het klantcontact, het sales-proces, de after-sales, de serviceverlening en bij het verstrekken van informatie over jouw product of dienst. Door toenemende digitalisering en innovatie nemen de verwachtingen van jouw klant toe.
Het begint bij het kennen van jouw klant op basis van een 360˚ klantbeeld. Wie is jouw klant? Waar heeft hij behoefte aan? Wat vindt jouw klant belangrijk en hoe kun je hem helpen?
Krijg inzicht in wie je klant echt is door middel van een 360 graden klantbeeld in combinatie met Dynamics Customer Engagement en Dynamics Customer Insights – Journeys. Tijdens dit webinar vertellen we hoe je tot dit klantbeeld komt en hoe wij klantinzichten, medewerkers, data en processen kunnen samenbrengen.
Dit webinar is interessant als je je bezig houdt met marketing & lead activiteiten zoals Marketing Managers, Beleidsmedewerkers, Communicatie Managers & Sales Managers.