AI & Bots, de geautomatiseerde agents van uw helpdesk

woensdag, 20 juni

  • Kennissessie
  • 9.00 uur - 12.30 uur
  • Lage Biezenweg 5, Vianen, Netherlands
  • Aansluitend gezamenlijke lunch

Meer dan 50% van uw klanten wil praten via chat, hoe pakt u dat aan?

Kunstmatige intelligentie (AI) en Machine Learning doen hun opmars. In de Microsoft Cloud wordt AI in steeds meer producten verweven. Microsoft biedt met haar Cognitieve Services een manier om natuurlijke taal te interpreteren. En met hun Chat Bot framework een platform om eenvoudig interactie met uw klant op te zetten. 

Tijdens dit event laten we u de kracht van beide werelden zien door deze samen te voegen tot een ‘digitale agent’. We demonstreren hoe u uw klant op een menselijke en gebruikersvriendelijke manier te woord kan staan via het kanaal dat hij of zij wenst. De digitale agent verstaat de taal en reageert hier net zo menselijk op terug.

Daarnaast laten we zien dat onze geautomatiseerde digitale agent ook transactionele taken kan overnemen door deze te koppelen met Dynamics 365 als ‘backoffice’ met de klantinformatie. Naast een inhoudelijke demonstratie komt ook de business case rond het inzetten van een digitale agent aan bod.

Voor wie interessant

Voor deze kennissessie is geen voorkennis nodig. De sessie is vooral geschikt voor management, business analisten, architecten en iedereen die met innovatieve AI-trajecten bezig is of gaat beginnen. U verlaat de sessie in ieder geval met een beter begrip voor het onderwerp en de complexiteit die het met zich meebrengt.



Terug naar het overzicht

Direct inschrijven voor:

AI & Bots, de geautomatiseerde agents van uw helpdesk




Copyright Rubicon   |   All Rights Reserved   |   Disclaimer   |   Privacy Statement   |   Leveringsvoorwaarden