Optimalisatie relatiebeheer en erkenningproces

De Stichting Erkenningsregeling Hypotheekadviseurs (SEH) heeft met Rubicon een informatie- en registratieportaal opgezet ter optimalisatie van het relatiebeheer en het erkenningproces. Hypotheekadviseurs die werken bij een bank of een andere hypothecaire financier, assurantietussenpersonen, makelaars, intermediairs en zelfstandige bemiddelaars kunnen zich nu online registreren en hun erkenning aanvragen.

Hiermee is invulling gegeven aan de wens van SEH naar een compleet systeem voor haar front-office processen, middels een webportaal en Microsoft Dynamics 365 voor de interne bedrijfsvoering. Rubicon heeft dit turn-key project gefaseerd opgeleverd om te komen tot professionele en beheersbare projectresultaten die maximaal voldoen aan de verwachtingen van SEH. Alle fasen van procesinventarisatie tot en met het huidige beheer zijn hierbij doorlopen.

Rubicon heeft de portaaloplossing mijnSEH gerealiseerd in .NET waarmee SEH met haar achterban communiceert. Inmiddels is de gehele organisatie over naar een cloud based oplossing op basis van Azure, O365 en Exact online.

Door voor deze oplossing te kiezen, was het voor SEH niet nodig te investeren in nieuwe hardware, netwerk, software en infrastructuur. Tevens kan SEH op deze wijze gebruik maken van faciliteiten die normaliter te kostbaar zijn om in te richten bij kleinere organisaties terwijl deze wel 24 x 7 worden geboden.



Terug naar het overzicht

Vragen over dit onderwerp?



Copyright Rubicon   |   All Rights Reserved   |   Disclaimer   |   Privacy Statement   |   Leveringsvoorwaarden