Een 360⁰ klantbeeld met Dynamics 365 Customer Insights

donderdag, 15 april

  • Webinar
  • 10.00 uur - 11.00 uur
  • Webinar via Microsoft Teams
  • Webinar via Microsoft Teams

Wat kan Dynamics 365 Customer Insights voor uw organisatie betekenen?

Door klanten centraal te stellen en verschillende klantdata te combineren, is het mogelijk een zeer compleet beeld van de klant te krijgen. Deze inzichten kunnen vervolgens worden ingezet in Dynamics 365. Hierdoor kan de klant persoonlijker, gerichter en effectiever worden geholpen door verkopers en servicemedewerkers. In dit webinar lichten we de voordelen en verschillende onderdelen van Dynamics 365 Customer Insights toe.

Op het programma

We geven een overzicht hoe Customer Insights in de organisatie kan worden ingezet. De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat is Customer Insights?
  • Hoe koppel je bronsystemen aan Customer Insights?
  • Op welke manier kan data in Customer Insights worden geladen?
  • Dataverrijking in Customer Insights.
  • Dynamics 365 integratie en gebruik Customer Insights data in Dynamics 365.

Doelgroep

Van informatiemanagers tot IT en business architecten en van afdelingsmanagers tot innovatie consultants zijn welkom bij deze sessie. Ook zij die willen zien wat Customer Insights precies is, kunnen deze sessie bijwonen. De sessie is eenvoudig en niet technisch van aard.

Aanmelden via de blauwe balk hieronder.



Terug naar het overzicht

Direct inschrijven voor:

Een 360⁰ klantbeeld met Dynamics 365 Customer Insights




Copyright Rubicon   |   All Rights Reserved   |   Disclaimer   |   Privacy Statement   |   Leveringsvoorwaarden