Zaakgericht werken met Dynamics 365

Meer tijd voor unieke klantvragen

Werken met veel post-its, papieren dossiers en telefoongesprekken met de klant zijn kenmerken van zaakgericht werken. Met Dynamics 365 is het mogelijk uw medewerkers te begeleiden en sturen in het proces en de klant direct online inzicht te geven in het eigen dossier en de status van de aanvraag. Met als resultaat een snellere doorlooptijd van aanvragen en meer tijd om unieke klantvragen op te pakken. 

Inzicht in uw proces 

Vaak lopen processen over meerdere systemen. Meestal tot grote ergernis van medewerkers, maar ook voor de klant omdat deze zelf geen inzicht heeft. Door de systemen slim samen te laten werken en de informatie op het juiste moment, op de juiste plek te tonen, wordt de doorlooptijd van aanvragen verkort. Met behulp van een portaal krijgt de klant inzicht in zijn eigen aanvraag en kan tussentijds informatie worden toegevoegd en vragen beantwoord. 

Zonder tussenkomst van een medewerker klantvragen beantwoorden

Met behulp van een geautomatiseerde chat kan de klant of medewerker vragen stellen over een aanvraag of in het algemeen. Deze worden automatisch beantwoord op basis van een FAQ of de bekende aanvraaggegevens. Zo kan de klant bijvoorbeeld direct via de chat een aanvraag indienen of aanvullende documenten uploaden op het moment dat gegevens ontbreken in de bestaande aanvraag. 

Wij laten u graag zien hoe Dynamics uw organisatie kan helpen om zaakgericht werken in te richten of te verbeteren. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Klantcases

Succesvolle migratie naar Microsoft Business Intelligence

Met de migratie naar Microsoft Business Intelligence beschikt Altrecht over een modern en geavanceerd Business Intelligence- platform.

Lees meer

Dynamics CRM groeit uit tot centrale applicatie voor relatiebeheer en meer!

Behoefte aan één 'full service Microsoft-applicatie-dienstverlener' die in staat is op strategisch niveau mee te denken en gezamenlijk de ICT-visie te realiseren.

Lees meer

Optimalisatie kennismanagement met Microsoft SharePoint

Met SharePoint Server 2010 alle aanwezige kennis gestructureerd en snel en laagdrempelig beschikbaar.

Lees meer

Actueel

Rubicon wint Europese aanbesteding

Voor de uitvoering van haar meerjarig programma ‘Modernisering dienstverlening’ en de realisatie van het nieuwe mbo Portal schreef SBB een Europese aanbesteding uit. Rubicon in op de aanbesteding; met positief resultaat.

Lees meer

Advocaten tevreden over digitaal portaal

Al even wordt in civiele vorderingszaken in cassatie digitaal geprocedeerd. Het gebruik van het gebouwde portaal is door de advocaten positief geëvalueerd. In nauwe samenwerking met de Hoge Raad heeft Rubicon op moderne wijze de technische realisatie mogen vormgeven.

Lees meer

Continuous Integration, Delivery en Deployment

Onze senior .NET Developer Sander Rossel schreef hét handboek voor 'Continuous Integration, Delivery and Deployment'. Aan het einde van het boek hebt u Continuous Delivery en Deployment van 'scratch' geïmplementeerd.

Lees meer

Vragen over dit onderwerp?



Copyright Rubicon   |   All Rights Reserved   |   Disclaimer   |   Privacy Statement   |   Leveringsvoorwaarden