Dynamics 365

Een digitaal 360° klantbeeld voor een betere Customer Experience

Vanuit één klantbeeld naar meer klantwaarde en meer efficiëntie

U wilt uw klant beter en efficiënter van dienst zijn. Uiteindelijk draait alles in uw organisatie daarom: de mensen in uw bedrijf in staat stellen meer waarde toe te voegen voor klanten. Maar meer klantgericht werken blijft een enorme uitdaging voor veel organisaties.

Het sales team werkt niet volgens dezelfde processen als de finance afdeling; marketing werkt met andere tools en gebruikt andere inzichten over de klant dan bijvoorbeeld customer service. Dit zorgt voor verspilling in termen van verloren tijd en overbodige kosten, en kan zelfs zorgen voor ontevreden klanten en verloop.

Hoe zorgt u ervoor dat alle afdelingen, processen en tools in uw organisatie samen één overzichtelijk geheel vormen dat bijdraagt aan een gezamenlijk klantbeeld en een betere klantervaring?

Dynamics 365: de all-in-one business management oplossing

Dynamics 365 is ontworpen als een all-in-one oplossing die eenvoudig kan worden geïmplementeerd en geconfigureerd. Het platform bestaat uit een aantal volledig geïntegreerde intelligente applicaties. Denk daarbij aan Marketing, Sales, Customer Service, Field Service en Customer Insights.

Dynamics 365 integreert naadloos met uw Office 365 en on premises omgeving en is eenvoudig uit te breiden met andere cloud-oplossingen zoals Power Apps, Flow, en Power BI. Zo kunt u in een korte time-to-market een totaaloplossing realiseren waarmee u beter inzicht heeft in en beter in contact blijft met uw klanten. Over alle afdelingen, processen en contactmomenten heen.

De klant centraal

Automatiseer digitale processen waarin uw klant centraal staat en verrijk uw andere bedrijfsdata voor nog meer inzicht. Dynamics 365 helpt u een 360° inzicht te krijgen in alles wat rond uw klanten gebeurt. Van marketing, sales, tot service, projecten en financiën.

Door het bij elkaar brengen van de diverse bedrijfsonderdelen met daaraan gekoppeld de bedrijfsprocessen, krijgen gebruikers één gedeelde werkelijkheid. Het samenbrengen van deze data zorgt ervoor dat u daadwerkelijk aan de slag kunt met het verbeteren van de Customer Experience.

Uw volgende stap in Customer Experience

Rubicon is specialist in grote Dynamics 365 implementaties waarbij het platform wordt ingezet als motor voor het automatiseren van alle klantgerichte processen, het realiseren van data centric architecturen, klantportalen en meer. Wij richten ons op de volgende vijf onderdelen van Dynamics 365:

Meer informatie? We helpen u graag naar uw volgende stap met Dynamics 365.

Klantcases

Actueel

Vragen over dit onderwerp?



Copyright Rubicon   |   All Rights Reserved   |   Disclaimer   |   Privacy Statement   |   Leveringsvoorwaarden